ny nike innesko

nike innesko

nike innesko
Rated 4.7/5 based on 3820 customer reviews
Nok568 In stock

hvit nike innesko

nike innesko har Nike offentlig bekreftet at Kina, antallet nye ordre i viktige markeder er avtagende. Adidas tre f?rste kvartalene i ?rets globale salget ?kte med 8%, omsetningen i Greater China salget steg 16%. Adidas forventer full ?rs overskudd til ? vokse 15% -17% til € 770 millioner € -7.850.000. ? "For fem ?r siden da Nike kj?pte Umbro, sports bransjen i en periode med rask vekst, og n? er sportsutstyr bransjen stagflasjon. Og en h?y grad av markedskonsentrasjon, Nike og Adidas utgjorde om lag 30% andel av det globale markedet." Magang tror, ??Adidas har ogs? uformelle mote produkter, og dens bidrag til ytelsen er relativt stor, men det er verdt ? merke seg at Adidas casual mote size-kontroll er sv?rt strenge, og ?kt distribusjon av Nike Nike fritidsomr?der, og datterselskapet Den ColeHaan, Converse, har Hurley en uformell mote produkter. ? Nike Nike Kina sa i et svar til avisen: "Som med enhver vellykket bedrift, Nike har alltid v?rt opptatt av ? fokusere p? ? utforske virksomhet. Vi vil ytterligere fremme Nike merkevare, Jordan, Converse og Hurley utvikling fordi vi Vi tror fremtiden for disse merkene vil v?re en enest?ende utvikling mulighet. " ? Magang mener ogs? at Nike Nike produktlinje for bred, i en markedsnedgangen, inkludert innenlandske idrettsmerket Li Ning, Anta ogs? valgte enstemmig ? fokusere sin kjernevirksomhet. De 361 ¡ă har valgt motsatt vei, delt inn i en sport livsstil merkevare. "Dette er en retning, eller basert p? konkurrentene for sterke kompetanseomr?der, tar svimlende konkurransestrategi." ? Men Zhang har sagt at fritidsomr?det er "Oliver": "G? lys mote linje, kortsiktige gevinster betydelig, fordi markedet er en god inngang, og i samsvar med gjeldende forbrukernes ettersp?rsel, men i det lange l?p er det skade enn godt, og n? har det v?rt rask m?te. merkevare dukket opp, kombinert med nettverket merkevare og e-handel Plus, enhver bedrift kan raskt og rimelig inn p? markedet. " Sponset av NIKE Nike Training Day planlagt i Beijing herlighet Basketball Hall Sports Centre. Beijing Media og basketball Talking Heads Ma Chung Yeung, Wang eksklusiv og street ball Daren Miss You, som samlet personlige hemmelig v?pen levert av if?rt Nike Nike Pro Core og de nye omfattende joggesko Nike Trainer 1.2 Mid, tidligere basketball nasjonal mester Ma Jian og Beijing Sports Academy gjennomf?rte en spesiell fysisk trening for ? oppleve basketball atletisk trener pensjonere seg velkommen veiledning. Konkurransedyktig niv? av ?kningen kommer fra kontinuerlig oppl?ring til basketball

red nike innesko

nike innesko deretter til 2014 Brasil-VM, om det vil ha mye NIKE hjelp? Danson: S?r-Afrika-VM er allerede den st?rste i historien til den f?rste fotball hendelsen, selvf?lgelig, vi ser frem til ? ha en bedre utvikling i 2014 i Brasil, da verdens fokus p? Brasil, vil du se den brasilianske stilen av landet, vil fokusere p? fem tiden verdensmesteren Selecao. Vi samarbeider Brasil har 15 ?r, og vi ser frem til Brasil som verten kan ha en veldig god VM. Sina Sports: Kan du oppgi f?lgende informasjon eller fremdrift i denne sammenheng det? Danson: Jeg tror kanskje n? er ikke det mest passende tidspunkt, vi er bare begynnelsen, er alle lag fortsatt i forberedelsene til VM, kanskje for ? g? til slutten av spillet, vil v?re mer ? vurdere. Vi h?per at dette VM har en god avslutning. Sina Sports: ADIDAS nylig rapportert at selskapene bruker under VM var en stor vekst, konkurranse er mer intens og Nike, hva synes du om denne hard konkurranse i markedet? Danson: Jeg vil gjerne understreke at NIKE er fortsatt verdens st?rste produsent av fotball. I mellomtiden NIKE merkevare fortsatt den beste global merkevare av fotball, er denne konkurransen bra, vil dette gi gr¨¹ndere bedre muligheter til ? produsere bedre produkter. N?r vi snakker om VM, EM, er konkurransen fortsatt den beste muligheten av merkevaren til forbrukere over hele verden. Sina Sports: mens i BRIC fremvoksende markeder som Kina og India er ogs? sv?rt viktig, s? hvordan ser du den videre utviklingen av NIKE i Kina? Enten som europeisk resesjon, vil NIKE fokusere mer p? det kinesiske markedet? Danson: NIKE tvil Kina er verdens raskest voksende forbruker system, og er verdens nest st?rste marked, vi er Kinas st?rste idrettsmerket, vet vi at kinesisk fotball og basketball er den mest popul?re sporten. Vi har inng?tt superstjerne, Kobe Bryant og LeBron basketball - James, fotball Wayne Rooney og Cristiano Ronaldo - og s? fortsetter vi ? samhandle og Kina gjennom dem, for ? tiltrekke seg den yngre generasjonen. Vi vil fortsette i Kinas utvikling, med ytterligere forbedring av Kinas ?konomi vil v?re viktigere NIKE. Sina Sport: Basketball og fotball i Kina er sv?rt popul?r sport, s? hvilken av sport, NIKE i det kinesiske markedet er mer vekt p? det? Danson: Jeg tror fotball og basketball er veldig viktig, har spilt en viktig rolle i den globale aksje, ser vi frem til ? bedre fremme v?r merkevare i det kinesiske markedet

beste nike innesko

nike innesko2%. ? Men Nike, Nike sa valutaendringer og kostnadsvekst, vil p?virke de finansielle tallene neste ?r. Nike Nike er sv?rt avhengig av det amerikanske markedet, til den amerikanske industrien revaluere sin valuta, resultatene av USA m?tte m?te den st?rste risikoen, er det litt ironisk. Noen produsenter har begynt ? vurdere fjerning av fabrikker i Kina, men fra et annet synspunkt, en ?kning i kj?pekraften av kinesiske forbrukere, kan produsentene kunne oppveie tap i utviklede markeder. Nike (Nike Inc.) fiskal fjerde kvartal overskudd steg 53 prosent, p? grunn av den samme periode i fjor inkludert restruktureringskostnader som resulterer i en lav sammenligning basen, og kvart marginer og inntektsvekst, selskapets ordrebok for levering i fremtiden steg . Selskapets kvartalsomsetningen ?kte mindre enn analytikerne forventet. Men mengden av ordre for fremtidig levering innen Nike verdensomspennende vekst p? 7%, til $ 8.8 milliarder, uten ? vurdere valutasvingninger i mengden av fremtidig levering av ordrer ?kte med 10%. 31. mai i fjerde kvartal har selskapet realisert $ 521.900.000 profitt, resultat per aksje p? $ 1,06, et ?r tidligere overskudd p? $ 341 400 000, resultat per aksje p? 70 cents. Nike ytelse i samme periode i fjor inkludert restruktureringskostnader p? 29 cents per aksje. Selskapets kvartalsomsetningen ?kte 7,7% til $ 5080 millioner. F?r Thomson Reuters (Thomson Reuters) unders?kelse av analytikere forventer at selskapets fjerde kvartal resultat per aksje p? $ 1,06 p? en omsetning p? $ 5150000000. Bruttomarginen for kvartalet ?kte 43,4% fra samme periode i fjor steg 47,4 prosent. Nike fjerde kvartal salg i nesten alle markeder har oppn?dd vekst, der det nordamerikanske markedet, salget steg 4%, Greater Kina og fremvoksende markeder, tosifret salgsvekst. Europeiske markeder har oppn?dd salgsvekst i alle regioner, men det japanske markedet, falt salget 8%. ? PS: Sportskl?r giganten Nike (Nike Inc.) sier at som salget ?ker i fremvoksende markeder, online produktmarginene steg, steg selskapets fjerde kvartal overskudd 53%. Kvartalsl?nn p? 1 cent mer enn analytikere forventet, men inntektene ikke oppfyller forventningene. Nike sa hele verden fra juni til november bestillinger ?kte med 7% til $ 8.8 milliarder. ?Vi endte dette kvartalet, vi vil akselerere omfattende n?ringsutvikling." CEO Mark. Parker (Mark Parker) representasjon. Nike nylig annonsert sin utviklingsstrategi

Google+ Instagram Pinterest Twitter Facebook